PrimeStart™
Pokrenite vanbrodski motor jednostavno kao i automobil – čak i kad je hladan. Ekskluzivni sustav PrimeStart™ tvrtke Yamaha osigurava paljenje motora iz prvog puta svaki put kada koristite električno ili ručno paljenje.
Ako tražite dobitnu kombinaciju lakog rukovanja i lake upravljivosti, Yamaha vanbrodski motor F 15ks (F 15 CE S/L) je savršen za vas.
Ovaj svestrani F 15 CE S/L, dvocilindrični 4-taktni motor kombinira snagu i održivost – i omogućuje iznimno uglađenu vožnju. Iznimno niska potrošnja goriva znači i da manje zagađuje okoliš te da su emisije smanjene na minimum.
Također možete uživati u brojnim dodacima koje dobivate isključivo na vanbrodskim motorima tvrtke Yamaha. Pogodnosti poput računalno upravljanog paljenja, posebnog sustava pokretanja s manjim opterećenjem, pumpe za gorivo hlađene vodom i prigušivača zvuka – koje sve uobičajeno možete pronaći na većim motorima. Zbog komercijalne, profesionalne ili osobne upotrebe čini se da ima pobjedničku formulu.
Otkrijte ovaj model Yamaha vanbrodskog motora kod Yamaha Rijeka – InterAdria ovlaštenog zastupnika, na adresi Ćikovići 73/c, Rijeka.
Više informacija o ovom modelu, kao i sve dijelove i dodatnu opremu možete potražiti na: YAMAHA RIJEKA – INTERADRIA
Pokrenite vanbrodski motor jednostavno kao i automobil – čak i kad je hladan. Ekskluzivni sustav PrimeStart™ tvrtke Yamaha osigurava paljenje motora iz prvog puta svaki put kada koristite električno ili ručno paljenje.
Nikada nemojte ostati bez energije. Alternator velike snage jamči uvijek dovoljno energije za pokretanje motora – čak i nakon duljeg razdoblja u praznom hodu ili ako ste vozili pri malom broju okretaja.
Sa sigurnošću se možete voziti prema obali zahvaljujući sustavu plitkog vodenog pogona. Budući da osigurava opširnu zaštitu za propeler, obali se možete približiti koliko god vam je potrebno.
S ovakvom snagom pogrešno pokretanje može dovesti do neugodnih situacija. No, takve brige nećete imati zahvaljujući sustavu zaštite od pokretanja u brzini. Kod modela s ručnim paljenjem, pokretač se blokira ako se uključi bilo koja brzina osim praznog hoda. Kod verzija s električnim pokretanjem, dovod snage do motora pokretača je izoliran sve do odabira praznog hoda.
Lako dostupan konektor postavljen sprijeda omogućuje jednostavno ispiranje soli i prljavštine iz vodova bez potrebe za pokretanjem motora: jednostavno priključite crijevo i spremni ste. To je vrlo učinkovit način za smanjivanje korozije i produljenje vijeka trajanja vanbrodskog motora.
Tip agregata | 4 takta |
Zapremina | 362 cm³ |
Broj cilindara/Konfiguracija | 2/redni, SOHC |
Provrt x hod | 63.0 mm x 58.1 mm |
Snaga na propeleru pri srednjem br/okr | 11.0 kW / 5.500 okr/min |
Maksimalan br/okr | 5.000 - 6.000 okr/min |
Sustav podmazivanja | Mokri karter |
Napajanje gorivom | 1-rasplinjač |
Sustav paljenja | CDI |
Sustav pokretanja | Električno (E, EH, EP) |
Prijenosni omjer | 2.08 (27:13) |
Preporučena visina krmenog zrcala | S438L:565mm |
Težina | 52kg - 54kg |
Kapacitet spremnika ulja | 1.8 l |
Kapacitet spremnika goriva | 25 l |
Upravljački sustav | Daljinska bočna komanda (E,EP) |
Trim i Tilt sustav | Ručno (MH, EH, E) |
Punjenje / alternator | 12V - 10A |
Propeler | Uključeno - aluminijski |
Napomena | Podaci o snazi (kW) zasnivaju se na normi ICOMIA 28 mjereno na osovini propelera |
© 2025 Yamaha Rijeka - InterAdria SC.